Kızlar bebeğim 3 aylık. Sleepy natural kullanıyoruz. Bir sorun yoktu bu zamana kadar. 10 gündür falan 3 numaraya geçtik ve geçtiğimizden beri pisigi geçmiyor bebeğimin. Aşırı bir pişik durumu olmasa da yine de geçmeyen bir pişik söz konusu. Acaba bez değişimi mi yapsam ne yapsam bilemedim?