Mom_Asil Merhaba 🌸 ilk adım ayakkabısı olarak hangi markayı tercih ettiniz ve bebeğiniz kaçıncı aydayken aldınız?
Irmakmelegim Mom_Asil valla ilk yürümeye başladığında vicco aldın hatta bugün bot aldım vicco nün yeni
Mom_Asil Feyzosumunannesi Bende vicco düşünüyorum ama farklı önerilere de açığım. Teşekkür ederim cevabınız için 😊