Arkadaşlar anneliğin en zor dönemi sanırım 17 aylık kızım ve her şeyi ağlayarak yaptırıyor mız mız sürekli napacağııııız geçiyor mu sizler nasıl yöntem denediniz ♥️😄
Ben istifa ediyorum siz devam edin okadaaaar çok yorgunum ki birde çalışıyorum çalışmasam hepten kafayı yiyebiliriz 🤪