Kızım 6 buçuk aylık , inek yoğurduna alerjisi var fakat bu evolvia rp 2 mama verildi .asla ağzına sürmüyo , bebeğine bunu yediripte faydası olan var mı , bebeği yiyen var mı , şuanda elimde 10 kutu özel ezolvia mama var , eğer istiyacı olan varsa satabilirim ,