freeconmom Bebeğim 9.5 aylık normalde gece sadece emmek için uyanır emince uyur hemen ama iki üç gecedir 3 gibi kalkıp asla uyumuyor aglamiyo da kalkıp bidaha yarım saat bı saat kucakta sallıyorum bu niye oluyo sizce
GayeAlparslan freeconmom 9 ay 8 günlük benimkide aynı sürekli uyanıyo sallıyorum mama veriyorum o şekilde geri uykuya dönüyo emziği çıksa uyanıyo destekli uykuya çok alıştıkları için olduğunu düşünüyorum geri uykuya kendileri dönemediği için uyku eğtimimi alsam diye kara kara düşünüyorum sürekli
freeconmom GayeAlparslan bilmiyorum ya çok zor oluyor cidden uyku gerilemesi filan mı acaba bende bilemiyorum
Yagmur_24 GayeAlparslan ben de bi kaç gündür iyice düşünüyorum ama o kadar yorgunum ki gerçekten cesaretim yok
freeconmom GayeAlparslan 2 uyku teke de düşürdüm ama dayanamadı çok yorulduğu için daha da zorlandım bu kez
GayeAlparslan freeconmom zaten 1 yaşına kadar ideal olan 2 uyku ben 2 uykuya yeni geçmeye çalışıyorum
GayeAlparslan Yagmur_24 sorma bende ya uyutmasam durmuyo uyutsam gece uykusunu etkiliyo dayanamıyorum bende iyice bittim