Gonuel Merhabalar doğum yapalı 2 ay oldu kanamam hala azda olsa devam ediyor. Bu son günlerde kötü koku olmaya başladı sebebi nedir sizce? Sezeryan doğum yaptım bu ara.
16temmuzannesi Gonuel sanırım bende de o aylarda koku oluşmaya başladı doktora gıttım fıtıl verdı, gercı kullanamadım bellı bır sure sonra gectı
betty3452 Ben dogumdan sonra 25 gün kadar kanama yaşadım. Hem o zaman hem de 2. Ayda regl oldum. O zaman koku sorunu vardi. İyileşme sürecine bağlıyorum temiz kalmaya çalışıyorum. Ic çamaşırımı enfeksiyon olmasın diye utuluyorum Varsa çözümü olan bi okuyalım
alyaderin1 Doğum yapalı 8 ay oldu benimde vajinam hergün yıkanmama temiz tutmama rağmen kokuyor ihmal ettim ama bu hafta doktora gidicem Enfeksiyon olabilir