Minikkoalam benim oğlum 28 haftalık doğdu. Ek gıdada düzeltilmiş ayina göre başladım. Şu an kro 16 düzeltilmiş 13 aylık oldu pek çok şeyi yiyor. Kanepeden sıralıyor, dönüyor her şekilde, baba dede, mama diyor adım atıyor elinden tutunca gidiyor. Çok hareketli ve zeki olacak gibi. Zaten öyle olurlarmış prematüre bebekler. Gelişimi normal ilerliyor bakalım