Genelde akşam 8/9 gibi uyuyorlar.Hemen ortalığı toplarım.Salon,mutfak gırgırlarım.Çamaşır varsa sererim.Sonra geceligimi giyip kahve+kitap yapıyorum.Daha sonra yüzümü sabunlar, dişimi fırçalar,serumumu sürer yatarım.Eşim evde olunca ben çocukları uyutana kadar o çayı demler.Sohbet ede ede çay,tatlı,çerez
.Mutfak topla,salon topla,eşim telefona takılır bende o ara kahve sonra yatış