geçen hafta 2 tane robot süpürge aldım teknosadan, biri anneme biri bana. anneminki hâla bende kutulu olarak duruyor hiç açmadık. birini ben açtım ama pek memnun kalmadım baska model almak istiyorum açtığımıda anneme vericem.
açılmamış üründe normalde 14 gün iade var ama sorun çıkartıyorlar mı acaba? bir de ben başka bir ilçeden almıştım yakınımdaki şubede iadeyi yaparlar mı acaba? bilgisi olan var mı?