Merhabalar kızlar bir yakınımıza bebeğimi baktıracağım devlet memuruyum sabah 8 öğlen 2de çıkacağım işten haftasonları tatilim ben bakacağım bebeğime. Ücretler hakkında bir bilgim yok istanbulda yaşıyorum bu şartlarda ne kadar vermem uygun olur yardımcı olursanız çok sevinirim