KubraP Kizlar 3 gundur bebegimin bezini degistirmiyorum ve hep siziyor. Prima kullaniyorum. Bebegim 14 aylik zor uykuya daliyor uyandirmak istemiyorum. Erkek oldugu icin mi siziyor anlamadim ama hani prima sizdirmiyordu??
Ceka KubraP Kızları bilmem ama bende 3 oglan var evet büyüdükce sızdırma olayımız hep oldu. Bence yavas yavas bez bırakmaya gecin derim sizde cocugunuz da rahat eder
ben1ayse KubraP 15 aylık Molfix kullanıyorum asla sızma yaşamadım bi numara büyük deneyin yine sızma yaparsa marka değiştirin bence
Cigdem2689 Benim oğlum 22aylik bu zamana kadar hiç gece bez değiştirmedim babyturco kullaniyoruz bu arada.. sabahlari uyanır uyanmaz lazimliga yaptırıyorum bez bıraktırma sürecine girmeye baslayacagiz inşallah