İyi akşamlar kızlar kızım 27 aylık kreşe başlamasını istiyorum çok hareketli aktif bi çocuk benimle evde gerçekten sıkılıyor ve yetmediğimi düşünüyorum artık. Bizde geçen hafta bi kreşle anlaştık 5 gün oryantasyona gitti pazartesi de kesin kayıt için gidicez ama sorun şu ki ilk 2 gün hiç sıkıntı çıkarmayan kızım şuanda okul no diyor yani gitmek istemiyor cuma günü okula girerken ağladı ama ben gittikten 1 saat sonra öğretmeni video attı gayet güzel oyun oynuyordu. Uykusunu da uyuyor sadece yemek doğru düzgün yememiş ama zaten evde bile gündüz yemek yemez aşırı iştahsızdır. Sizce devam ettirmeli miyim tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum öğretmenleri uyum sağladı kesin alışır diyor ama bilmiyorum bende bu arada yeni bir iş açacağım ondan önce alışmasını istedim