10 gün önce dikey süpürge almıştım ilk test ettim iyiydi sonra kullanmak istedim ekmek kırıntısını bile alamadı iade kodu aldım teslim ettim ama iadem kabul olmuyor aldığım süpürge fantom 1700 ₺ ne yapacağım bilmiyorum kutu zaten geldiğinde darmadağınıktı 😅 14 gün içinde cayma hakkı bulunuyor diye biliyorum 1 Ocak 2024 te kalkacakmış ben ondan yararlanabilir miyim