Kizlar oglum 3 yas 2 aylık o kadar yoruyor ki canlari sagolsun kolay degil biliyorum ama cok hareketli bi çocuk zaten ama 3 yaşıni da gectigin den beri 2 aydir bezdirdi iyice laf anlamiyor soz dinlemiyor disari cikiyoruz rezil ediyor evde yine aynı şekilde durmak bilmiyor çişini söylemiyor dogru duzgun yemek yemiyor uyumak istemiyor napicam şaştım 2 yaş sendromu bitti simdi de 3 mu basladi ne zaman duzelcek bu durumu yoksa bi doktara gotursem gostersem