Kızlar o kadar çaresizim ki…… Doğuda görev yapıyor eşim burda tek başımayım 2 aylık bebeğim var . Mukuslu kaka , ara sıra yeşil kaka , egzema , gaz emerken gurultudan dolayı çocuk doktoru 20 gün süt diyeti yap dedi. Kuru yemişi filan da bırakınca çocuk rahatladı biraz. Tabi ben yediklerimden sonra huzursuzlamdıkça . Eti yumurtayı domatesi filan havucu herşeyi kestim. 3,4 gündür sadece patates ıspanak filan yiyorum bide balık yedim. 3 gündür bebek arabasına koyup dışarı çıkarmaya başladım. 3,4 gümdür aşırı ağlıyor. Nurse Harvey damla kullanıyordum. Dün gece biogai da ekledim . Bugün gün boyunca ağlama krizine girdi. Bu kolikler kaç aylıkken belli oluyor. Okadar üzülüyorum ki anlatamam. Karnı gur gurr ediyor. Egzema için krem kullanıyordum iyi gelmişti bugün yine yüzü filan kızarmış . Sizce oğlumun neyi var ben ne yapabilirim . Her gün 5 kaka filan yapıyordu bugün az az 2 kaka yaptı. Kafayı yicem gayet iyiydi ne oldu bu çocuğa. Bu çocuk gerçekten alerjik mi kolik mi üşüttü mü hiç bilmiyorum ne olur gören ve fikir vermek isteyen herkes birşeyler yazsın. Çaresizim