Abaegrk bozlarr42 benim de oldu o taraf doktorun çalıştığı taraf olduğu için dikişlerin bitiş yerleri düğümleri hep sağda oluyormuş ve acıması normalmiş
Duyulurum bozlarr42 çok normal. Hareketlerinize, oturup kalkmaniza çok dikkat edin zamanla azalacak ve geçecek. Üç dört gün daha böyle ağrı olur, iki hafta içinde de baya azalır.
Ogrenecekcokseyvar bozlarr42 doğum yapalı 7 ay oldu orası hala kırmızı ve şiş duruyor dikişleri orada bağladığımız için normal zamanla geçer demişti doktorum geçen ay şüphelenip gittim bende
GayeAlparslan bozlarr42 normal 1 ay acımıştı benimde en son orası iyileşiyo zaten dikişlerin bitimi orası oldugu için
Azra41 bozlarr42 yeni doğum yapmışsın galiba yorumlarda gördüm 🥰 normal bence ağır falan kaldırma hareket ederken dikkat et zaten 7. Günde doktor çağırması lazım kontrole 🥰
Nazl_alkss bozlarr42 benimde öyleydi geçti 3 30 ay oldu ama halen ağrıyor doktora gittim dikiş yeri ordan bağladıkları için sis ve ağrı daha fazla oluyormuş normal dedi