Bugün bebeğim sürekli altını değiştirirken ağlıyordu.4 gündür diş ve soğuk aldığı için sürekli atesi ve huysuzluk vardı.bende ondan diye düşünmüştüm.Az önce altını yine değiştirirken pip!sinin ucunda ki derisini geriye doğru çektim. (sunnet olmadi). Ve böyle morarma gibi birsey gördüm.bu arada bebeğim 15 aylik.Sizce nedir.Doktora götüreceğiz ama benim aklıma takıldı şuan.simdi hemen götürün diyenlere söyleyeyim ilçe de eşim görev yaptığı için burada öyle bir imkan yok.en yakın merkezi yer 2 saat.Basina gelen yada bilgisi olan yazabilir mi rica etsem.Uzun oldu ama kusura bakmayın.