bjkbb bsrtpl anlıyorum tabi insanın başına bilmediği bir sey gelince her türlü seyi düşünüyor bende öyleyim 🙂
hayalperest2310 bsrtpl aynen canım testlerim temizdi rahim kanalında olmadığı için doktorum sezeryana onay vermedi yoksa sezeryan olmayı çok istiyordum kızım 8 aylık oldu çok şükür gayet iyi
Mrv-nil hayalperest2310 arkdşımn doktoru acil sezeryana aldı çocuğa bulaş riski var diye ama yok mu öyle bi risk
hayalperest2310 Mrv-nil benim doktorum şahsen karşıydı normal doğumum oluyordu ki yurt dışında böyle bir vakada asla ama asla sezeryan olmuyormuş ki yakıldı sonra hiç çıkmadı doğumda aktif yoktu eğer olsaydı direk sezeryana alırdı o da