defnee7_ nasıl oldu durumunuz geçti mi , benim oğlum da 5 buçuk aylık uzun süredir kendini sıkıyor, takip ediyorum daha çok bi şeye uzanmak istediğinde efor harcadığında sinirlendiğinde sıkıldığında yapıyor. Kendini sıkarken Iııı diye ıkınıyor kakası gazı yok biliyorum Normal mi acaba 🥺