Kubra9 İlk çocuğum 2.5 yıl oldu olalı ama şu bi kaç gündür sezeryan yerinde ağırlık hissediyorum ağrı hissediyorum akıntımda var ilişki olarak korunuyoruzda ama bilemedim yani sorum şu sezeryan olup 2. Çocukta bu gibi belirtiler olabiliyormu acaba ?
birazquality Kubra9 ben daha 8.5 ay önce sezaryen oldum 3 aylık hamileyim şu ana kadar sezaryen yerimde herhangi bir ağrım olmadı. Belki üşütmüşsünüzdür o zamanlar sızı yapabiliyor
ecrinreyyan Kubra9 zannetmiyorum. Üşütmüş olabilirsiniz. Oda sızı yapar ama karın büyüdükçe baya gerilme oluyor
Kubra9 Bende dediğim gibi 2,5 yıl oldu hiç böyle ağırdığını görmedim yinede fikir alayım dedim olmadı kontrol teşekkür ederim yinede herkese 💐