Hiilyuss Ahsen1- gömme ocak var benim bulasık makina üzerinde ama değmiyorlar birbirlerine sizinki nasıl bilemedim
Nikita Ahsen1- benim annem yıllarca öyle kullandı. Direkt üzerine koyabilirsiniz. Ocağın altı değil ateş çıkan kısmı ısınıyor
Minigim38 Ahsen1- bulaşık makinesine hiç bir zararı olmuyor bence kullanabilirsiniz 1,5 sene o şekilde kullandım
63_hulya_63 Ahsen1- annem yıllarca öyle kullandı hicbisey olmadı yani sadece çok hafif bir sararma olmuştu bulaşık makinesi üst yüzeyinde okadar