11 ay 11 günlük
Sürekli mızmız. Oynarken yerken uyurken yürürken… arka planda çalan şarkı gibi mızmızmızmızmız… söylenmek için değil gerçekten derdi varsa ben anlamıyorsam diye artık ne yapacağımı şaşırdım. Memnuniyetsiz sanki.
Tahminlerim; evde tekiz ben ve kızım havalar da soğudu pek dışarı çıkmıyoruz acaba sıkılıyor mu?
Babası yanımızda yok onu özlüyor olabilir mi bu aylarda Özlem olur mu babaya karşı?
4 dişi çıktı hepsi aynı boyda değil yavaş yavaş denk geliyorlar , ağzı hep salyalı arkadan diş geliyor olabilir mi bu aylarda ?
Huyu böyle olduğundan mıdır böyle biri mi acaba?
Kan tahlillerini 12.ayda yaptıracağız demir eksikliği vs bunun gibi etkiler yapar mı erkenden tahlil mi etmeliyiz?