Ben 9 ay 9 günden bildiriyorum bir kısmı inip beyazladı ama çoğu hala sis ve kırmızı, benim cilt yapım çok kötü bence de ciltle alakalı. Geçsin diye 2 ay dermatix kullandım sonrasında contratubex de aldım ama yok etkisi. Geçmeyecek gibi geliyor bana….