Elifada- Merhaba arkadaşlar 6 aylık bebeğim 7 aylık olcak yakında ek gıdaya başladık ama sütüm de azalma var neden olabilir azalıp bitcek mi acaba sütüm çok da emmek istiyor ☹️☹️çok üzgünüm suyu bol içmeye çalışıyorum
tomvejerry Elifada- azaldığını nasıl anlyiosun canım onu merak ettim bizde ek gidaya başladık bir ay olacak bende korkmuyor değilim yani ek gıdayla alakalı azalma olurmu
Elifada- tomvejerry yani mesela öğününu veriyorum yiyo onu Benide emiyo uyuyo bir iki saat kalkıyo emmek istiyo benden süt gelmiyo dolmuyo yani hemen
-Kuzika- Gecen benimde azaldi 3 gün cok cok azaldi hemen dut aldim. 1 kase dut yiyorum toparliyorum yavas yavas
-Kuzika- Elifada- evet bende bazen kaynatiyorum sekersiz bu sefer kaynatmak istemedim zaten su iciyorum 4 litre. Ister kaynat ister normal ye farketmez hemen farkediyor süt gercekten.