Ea12 cok ilgiden boyle olacafini sanmiyorum.
Doktor fizyolojik muayenesinde bisey yok diyorsa, bosuna bu konuda evham yapma.
Acaba sikiliyor olabikir mi? Yeni seyler denedin mi?
Yeni kitapar, yeni oyunlar gibi.
Gun icerisinde ne yapiyorsunuz genelde?