Busramnida doktor vitasanol yazmıştı, 1 ay kullandım bebeğime ama her verdiğimde birazını kusuyordu. Zaten tatlandırıcı vs içeriyordu. Sonra araştırıp wellcare aldım çok memnun kaldım, bebeğim de hiç kusmuyor hatta onu vereceğimi anlayınca heyecanlanıyor :) Kan damlası ben de araştırıyorum hala, doktor ferrum yazdı, bebeğim asla almadı. Bestiron almayı düşünüyorum.