Kızım doğduğunda çok gazlıydı sonra diş dönemi sonra atak hep geçecek düzelecek derken şimdi o günleri bile arar oldum yahu . Emerek uyuyor . Geceleri sürekli uyanıyor uykusuz uykusuz işe gidiyorum eşimde bende perişan olduk artık . Yatırıyorum 5 dk sonra ağlıyor bazen çığlık atarak uyanıyor sabaha kadar böyleyiz aynı durumu yaşayan çözüm bulan varmı ? Gazdandır deyip eşim Nurse Harveys damla almış bide 🤦🏼♀️ Aklımıza geldn herseyi deniyoruz yok ……