busra239511 ben 2 kere yaşadım birinde kusma vs bi şey olmadı 2. düşüşte kusma oldu sadece beklediler sonra tomografi çektiler bi rşey çıkmadı çok çok şükür ne kadar mesafeden düştüğü ve zemin önemli birde ilk 2,12,24 saat önemli harektlerinde değişiklik beslenme zorluğu yada kusma uykuya meyil varsa mutlaka götürün