Gulll_ Arkadaşlar halka arz hisse almayı falan düşünüyorum maksat elimin harçlığını çıkartayım kızım 4 aylık olmasa çalışacağım ama daha çok küçük aranızda bilen yapan kazanan varmı illa hisse tarzında değil evden başka ne tür iş yapabilirim