Benim kizim 8 bucuk aylik oldu ve dogdugu günden beri kucakda pispislaniyor vok yoruluyorum tekbasima bakiyorum ve bitiriyor artik beni uyumamasi gündüz uykusu yarim saat ve geceleri 3-4 kez uyaniyor pispisliyorum geri yatiyor.
uyku egitimiyle kendi yataginda kendi kendine yatmasini istiyorum bircok video da bakdim ama beceremiyorum yataga koydugumda agliyor cok kötü ve sinirleniyor aliyorum sakinlestiriyorum geri katiyorum yine aynisi bir saat sonra pes ettim bende yiprandim kendiside
bana önerisi olan bi amme varmi bu forumda 😃