betul6134 Merhaba güzel annelerim benim bebegim 8 aylik 15 günlük hala dis cikmadi normalde en gec 8 ayda cikmasi gerekiyor diyorlar acaba bir sorun mu var bilemedim ayni durumu yasayan anneler varmi aranizda acaba 😞
Defnosss23 betul6134 doktorumuz 1 yaşına kadar diş çıkarmayan bebekler var demişti normal karşılanıyor.
Cennetinsusu betul6134 En geç 18 aya kadar çıkması gerekiyor. Kızımın dişleri 14 ay 22 günlükken çıktı. Endişelenmeyin, diş genetik oluyor 🌸
Veyselaras betul6134 çok tşk ederiz ama baya zorlanıyoruz hiç birşey yemiyor sadece meme sürekli mız mız
Guliyar_94 Tam 9 aylık oģlumun dişi 2.3 gündür elime geliyo ısırırken, hala tam görünmüş değil.biz de geç çıkardık
Veyselaras betul6134 peki bu süreçte neler yaptınız çok zorlanıyorum herşeyi yiyen bebeğim şimdi ağzına lokma koymuyor kapatıyor ağzını başını döndürüyor bir kaç gün ara vermeyi düşünüyorum ek gıdaya nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum
betul6134 Veyselaras bakdim ki hic yememeye de basladi corba yapiyordum tafhana ondan iciyordu doktorum asla zorlamayin diyordu suyunu yeterki bol alsin yemek konusunda zorlamayin diyordu bende zorlamiyordum ama o yemeyi ce de benimde kursagimdan ne yazikki birsey gecmiyordu annelik iste ☺️😞