ipeksiiimom valla canım uyumayınca uyumuyorlar,benim bebeğim de 4 ay uyumadı şimdi yeni yeni uyuyor.Gazlı ve kolik bebeklerde oluyor genelde bu durum ya da reflusu olan bebeklerde.Iyi bir doktora danış istersen bunlardan biri var mı baksın yoksa 3-4 ay sabredeceksin.Ben 40 saat hic uyumadığımı bilirim artık kafam karışıyordu gerçeklik algimi yitiriyordum öyle uykusuzlukla yaşadım yani,sizin erken gecer inşallah