tosbiksmoms Kızlar arkadaşım atmış banada siz çook hafif silik cizgi görüyormusunuz bebeği 5 aylık henüz regl olmamış. Kendisi silik çizgi görüyorum sanki diyor.
tosbiksmoms tosbiksmoms özellıkle 1. Fotoğrafta görüyormuş. Bir-kac gündür bulantı yaşadığı icin test yapmış.
bbbnnndzf tosbiksmoms bence yok geçen hafta bende yaptım çizgi çıktı hafif tekrar yaptım yoktu bugarlasinca cikiyimus çizgi
tosbiksmoms ArvenMom pazartesi günü verecekmiş korkudan bana attı yanlış mi görüyorum diye bende anlamadım ilk fotoda hayal mayal görüyor gibiyim.
Betulsark İlkinde bende görüyorum bi arkadaşımda öyle olmuştu ertesi gün kan vermeye gittik ve gebelik vardı ama ne yazık ki kimyasaldi
tosbiksmoms Betulsark bende kızımı bu şekilde öğrenmiştim şükür sağlıklı doğdu. Arkadaşınız icin üzüldüm.
tosbiksmoms Derya0655 hiç regl olmamis prezervatif ile de korunuyormus ağlıyor telefonda umarım hayırlısı olur.