septembbr bence normal bir durum keşfediyorlar, ben çocuğumu oyun oynarken serbest bırakıyorum koparırsa koparsın kimseye zarar vermedikten sonra. Hakiki barbie marka bebeklerin kolu bacağı kopmuyor. 3 tane ucuz bebek alıp atacağıma 1 tane barbie alıyorum zaman zaman saklayıp sonra çıkarıyorum daha iyi oynuyor. Lego da katiyen kırılmıyor