Kızlar selam 21 aylık oğlum var 1 aydır falan vücudunda kırmızı döküntüler oluyor ancak başka hiçbir rahatsızlık vermiyor kaşıntı vs olmuyor.
Nohut büyüklüğünde kırmızı kırmızı yuvarlak şekilde oluyorlar. Bir şey alerji yapıyor diye düşünüyorum ama bulamadım . Doktora götüreceğim ama nasıl bir yol izlenecek merak ettim . Kan mı alıyorlar ? Deriden alerji testi mi yapıyorlar? Tecrübeli olanlar bilgilendriebilir mi?