Kızlar 7.5 aylık bebeğim var iki gündür yemiyo
İştahsızlık var az yiyor
Sürekli mızırdanıyor ve hickimseye gitmiyo
Yanımdan ayrılmıyor kucağımdan inmek istemiyo
Uykuya geç daliyo
Ağlarken sanki bişey olmuş gibi bağıra bağıra agliyo
Normal mi acaba ne yapmam gerekiyor üst dişler cikiyo sanırım tedagil verdim yine aynı 😕😕😕