Kızım 9.aydan beri sık sık ateşleniyor 20-28 gün aralığında. Ateşi 40lara çıkıyor. 12 aylıkken 3 kez havale geçirdi ateşten. 2 kez hastanede yatma sürecimiz oldu. Araştırma hastanesinde yattık bir sürü tahlil yapıldı bağışıklık değerleri dahil, ultrason, röntgen, eeg hepsi yapıldı. Her şey normal dendi. Sürekli crpsi yükseliyor ve ateşleniyor her ay antibiyotik kullanıyoruz. İmmunolojiye de gittik bir şeyi yok dediler 2 ay sonra tekrar çağırdılar böyle devam ederseniz akdeniz ateşi vs için test yapılacak dediler. Pazar günü kızım yine ateşlendi acile götürdük boğazları kızarık diyip antibiyotik verdiler. Kullandık ama 4.gün hala ateş devam edince özel bir doktora götürdük crpsi 108 çıktı. İğne verdi o şekilde düştü. Son gittiğimiz doktor siklik nötropeni şüphesi var diye girmiş. Nötropeni eksikliği olsa bu zamana kadar neredeyse her ay tam kan sayımı yapıldı hep hastalandığı için bu zamana kadar çıkmaz mıydı? Geçmiş tahlillerine baktım neu değeri hep normal çıkmış.
Ne yapacağımızı şaşırdık artık. Benzer süreçten geçen anneler var mı? Tavsiye almaya çok ihtiyacım var.😔🙏🏻