Prensess27 Arkadaşlarr göğsümde kaşıntı oluyodu yara gibi oldu az az ve kahverengi kısmında hafif kabarcık oldu biraz sızlıyo ne yapabilirim neden oldu acaba emziriyorum hemde bilen yazabilirmi lütfen emzirmeye engelmi