ciglipaf_ Merhabalar sgklı çalışan anne doğum izin raporu onaylanınca para hesaba mı yatıyor yoksa pttden mi çekiliyor? Ve yatıp yatmadığını nerden öğreniyoruz?
Yagmurn ciglipaf_ benim işyerim raporumu onayladığında doğumdan hemen ertesi gün ve ücretli iznim bittiğinde iki kerede maaş hesabıma yatmıştı
Ebrar27 ciglipaf_ e devletten şahıs ödemeleri diye gir yada emzirme parası diye yaz çıkıyor eğer onay vermişse orda hersey gözükür
ciglipaf_ Ebrar27 emzirme parası değil sgklı çalışan annenin 16 haftalık doğum ücreti yatıyor ya ondan bahsetmiştim
Ebrar27 ciglipaf_ tamam işte emzirme yazınca iş görmezlik ödemeleri çıkıyor ordan bakabilirsin ben aldım 33 bin
sedasayan1111 sahrakurt 15 Eylül raporum bitti 22 gibi hesabımda oldu ödeme 18 Eylül de çıkışı istedim