4 aylık bebeğim bana çok düşkündü ama 1 haftadır benimle yalnız kalınca katılarak ağlıyor. Kucağımda arabada yatakta ağlamaktan patlıyor. Sadece emerse susuyor. Ama biri gelince gayet iyi. Ne bu Allah aşkına ağlamaktan mahvoldum. Aç değil bir derdi yok o bırakana kadar emziriyorum. Sevmiyor mu korkuyor mu benden çok üzülüyorum ya