Kızlar merhaba foruma yeni katıldım.burda konu açmak için.Dün aris Nevşehir de arise gittim.Lazer.paketi aldım tüm vücut.1000tl.kapora verdim.bugun olumsuz yorumlar sonucu ve fiyat çok geldiği için vazgeçmek istediğimi soledim telefonla.İptal edemeyiz dediler.benim gibi başına gelen ,çevresinde duyan eden olduysa yazabilirimi iptal hakkı hicmi yok sozlesmede iptal olursa yüzde 30u ceza parası olarak alınır yazıyordu ama sorduğum zaman kesinlikle yok diyorlar napicam ama