Kızım 16 aylık , bıdır bıdır konuşuyor sürekli ama ne dediğini anlamıyoruz. O yuzden her dediğini onaylıyorum ' evet kızım , aynen , haklısın vs ‘Geçen annemle görüntülü konuşurken ,’ herşeye onay veriyorsun,belki istemediğin birşey söylüyor. Biraz da olmaz felan de’ dedi.
Ama bende herşeye hayır olmaz demenin olumsuz olduğunu duymuştum.
Konuşmaya teşvik etmek için onaylıyorum. Sizce doğru mu yanlış mı bu yaptığım ?
Sizler bebeğinizi anlamadığinizda ne yapıyorsunuz ?