sevimlicadi Bebeğim daha 4 aylık yatirinca ağlıyor sürekli elimden tutup kendini kaldırıyor otutturunca mutlu oluyor çok küçük daha zararı olmazmi oturursa
birminnakannesi06 sevimlicadi benim kızım da 4 ay 26 günlük oturmaya istekli doktora sorduğumda vakti gelince söylüycem dedi
YoncaGulce sevimlicadi benim kızım da 4 ay 28 günlük dünden beri perişan olduk kollarımız koptu asla yatmıyor ana kucağına hep kucakta gezmek ve oturmak istiyor bu böyle nasıl olacak bende bilmiyorum batar derler bizde daha erken gibi pazartesi doktora gidicez sorucam
sevimlicadi birminnakannesi06 bizim 2 gün kaldı 4 ay olmaya herhalde çok erken daha ama durmadan istiyor çok kısa hemen oturmasiyla yaptırmam bir olcak kadar otutturuyorum hevesi kırılmasın diye
sevimlicadi YoncaGulce evet bizdede diyorlar batar diye ondan korkuyorum pazartesi boy kilo takibi var o zaman ebemize soucaz bakalım ne diyecek