Bernaa1 Merhaba kızlar kızım 6. ayına girdi. Hala sesli kahkaları yok daha tam anlamıyla. Çok nadir baya uğraşıyorum atması için ama nadir yani. Diğer tüm gelişimleri normal ama anne olarak sesli kahkasını duymak istiyorum. Bu durumu yaşıyan bar mı?
Gizemmdenizz Bernaa1 benim kızımda bugun beş gıttı gıdıklayınca cok az sesli guluyo bence güler yakın zamanda kafana takma canım agladıgına göre gülerde
Ygtek Bernaa1 ay ben şanslıyım sanırım oğlum baya kahkaha atmayı seviyor 3 bucuk aylık olduğundan beri. Hatta annem yeter kızım cok güldürme iyi değil diyor. İnsallah en kısa zamannda sizde yaşarsınız bu duyguyu🥰
Dorugum Bernaa1 bnmki 7 aylik bnmkide ole gulmuo cok olagan disi biai olcak yada korkucak ole gulu deisik oglum korkunca insan kahkaha atarmi yaa 😀😀😀
Aysglesr Oglum 8. Ayina girdi daha yeni yeni atiyo oyle sesli kahkahalar 😂 dogdugundan beri cok gulen bebek degildi gulmesi sadece cene oynatmasiydi. İki tanede yanaklarda gamzesi var gulmek cok yakisiyo ama iste yeni yeni basladi derin gulmelere
Bernaa1 Aysglesr Daha zamanımız var yani içim rahatladı.Benim kızımında iki yanakta gamzesi var çok tatlı oluyo gülünce ama tabi gülümsemesini görürsek.😊