Önceden dışardan köpek sesi bile gelse kızım tedirgin olup babasından bana gelmek isterdi. Bugün düştü ve bende değil babasında sakinleşti. Acaba zamanında güvenli bağlanma olmadı mı 🥲 (şuan 11 aylık) -lütfen kıskançlık olarak algılamayın sadece güvenli bağlanma kuramadım mı acaba diye tereddüt ettim 🌹