Merhaba tecrübeli anneler, Bebeğim doğduğunda emme refleksi problemi yaşadığımız için meme tutmadı her yolu denedik eve geldikten sonra kaşık biberon Eds herşey… ama asla tutmuyor hala sağıyorum aynı zamanda mama veriyorum ama artık emmediği için sütüm azalıyor bu aylarda meme tutan oldu mu aranızda? Bebeğime meme tutturmak için önerilerinizi bekliyorum 😞