Papatya-eylul88 Grip oldugunuzda yada üşüttgunuzde acile gittginizde ne gibi tedavi uygulaniyor???bide emziren annler parol kullanabiliyormu???
Bett1 Papatya-eylul88 1 aydır rahatsızım acilde parol serum takıldı doktorda hem parol hem antibiyotik ve boğaz spreyi yazdı. Kullandım ama tam iyileşmeden tekrar hastalandım sağlık ocağı gene parol ve bu sefer farklı bir antibiyotik yazdı
Dmlgnr Hiçbir tedavi vermiyorlar bana bı gargara verdi hiçbir işe yaramadı birde 6 saatte bir parol kullanabilirsin dedi o biraz hafifletti evde kendim c vitamini tüketerek üstesinden geldim birde maskeyle emzirdim çocuğa geçmesin diye
kader2023 Acilde sadece parol vermişlerdi bana iki ayrı doktora gittim ikisi de aynısını demişti parol kullanabilirsiniz diye