Evet kızım 10 gündür resmen eridi . Hiç bir şey yiyip içmedi. Bambaşka biri olmuştu resmen. Yaptırdığıma çok pişman konuştum. 5.dozumuzu bu yüzden yaptırmadım. 3 yaşlarında yaptıracağım. Lanet olsun böyle aşıya gerçekten mahvetti bizi 😞 hayatımızın en zor 1 haftasıydı. Calpol verin ihmal etmeyin olur mu ? Sabah akşam verin. Bir de dışarı çıkın güzel hava yakalayınca 🙏🏻