Zeyzey6645 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu 40 sonrası bi adet gördüm sonraki 7 gün geç geldi şimdi gelmesi lazım 3 gün geçti yine ne zaman düzene girer hamilelik şüphem yok ama insan strese giriyor yinede
dayes Zeyzey6645 ben de lohusa kanamam biter bitmez adet oldum, ilk iki ay gecikme oldu sonra yavaş yavaş düzene girdi ama her gecikme bir kalp krizi sebebi cidden
Selma2023 Zeyzey6645 Aynen korkumdan test bile yapamadm küçük bebegim var 5 aylık düşündükçe sinir oldum