Ahhannelik Melkkkk benim kuzenim doğum yaptı 5 ay sonra hamile olduğunu öğrendi hiç regl olmamıştı benim doktorumda 40 çıkınca hemen korunmaya başla regl olmadan hamile kalabilirsin güvenme emziriyorum regl olmadım diye demişti mümkün yani
tosbiksmoms Melkkkk yumurtlama önce olduğu icin hamile kalmak kaçınılmaz. Ben emzirdigim surece regl olmuyorum ama yinede korunuyorum. Allah isteyen herkese nasip etsin benden bu kadar 😀(2 bebe)